a black cat and a fat rat


plugg choklad! inga fel sitter hos klara fortfarande. ska snart hem då blire mera plugg i morgon ska jag möta en tjej innan skolan wooops, nu fick ni nått och undra över så ni får väl sända era papparatziz eller hur det stavas,
ömh mitt humör just nu är rätt lågt har bara för mkt att tänka på, tänker på fratiden på pluggandet och ja att få vara med kompisar, kanske inte låter stressigt men det är bara så irriterande, jag måste få vara med kompisar och inte bara behöva sitta inne med plugg! det finns sånna som sitter inne och pluggar hellre! men sanningen om mig är att det biter inte om jag pluggar 7 timmar i sträck jag kommer ändå bara glömma bort tills dagen därpå! och då blir jag bara arg på mig själv att jag inte kom på vad det var då och kom på det efter provet osv! 
men jag hoppas att provet i morgon och på fredag kommer gå bra!

måndag åker jag till kd!
ska köpa en halsduk som jag egentligen ska få i julklapp men nu äre så att den jag ska få det av inte har någon bil och orkar inte ta bussen så jag får göra det själv! och haha jag har faktiskt valt den julklappen också! :)

Angånde juklappar så ger jag faktiskt bort en del.. men det kommer inte bli så i år för jag har inte ekonomin! hehe jag har köpt till julia och pappi och en liten julklapp till mamma med men seriöst jag ska gebort något alldelles extra till någon som verkligen finns därför mig!

säger inte att ni andra inte gör det eftersom alla ni som är mina vänner betyder mest och jag skulle verkligen inte klara mig utan någon av er!
jag lovar och svär på våran vänskap! jag skulle inte klara mig utan er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0