coooooooooolt

Kommit hem från en dag i brogårdshallen.
Träffat många jag känner, Härligt!
Känner att det går mkt snack bakom min rygg!
Jag vågar ju iaf säga saker och jag gör det rakt ut!
jag går inte till andra personer och berättar om en annan eller ja det har hänt om jag inte känt edn personen osv!
men om man snackar med mig kan man ju iaf vara lite rak i ryggen och säga det till mig. jag kan faktiskt ta en fråga. och så behöver man inte komma ett helt gäng och sen skratta för det är bara fegt (:


aja lite så känner jag nu :)
medans jag lyssnar på den kraxande minnah som kom 2a i idol som egenligen borde vunnit! ja!

Men som alla vet är jag som jag är och lite speciell men kommer inte ändra mig för någons skull brahej. (:

ha en bra måndag på er ! eller ja om ca 30 min haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0