H-E-T

Ursäkta men känner mig as het idag..
Idag direkt efter musikalen så drog jag till busshållsplatsen btw så var estetarna faktiskt grymt bra för första gången ! haha :D aja så åkte jag buss till djurgården hann med att krama elin och moa innan dom skulle på bussen haha (: ! sen så gick jag in så mötte jag eddie, och så gick vi till ica och sedan hem mot han han bjöd mig på choklad ! fett schysst! aja och han tog nått jag vet inte vad haha! men så gick vi mot han och typ garvade ihjäl oss på vägen sen när vi kom hem till han så satt vi där och chillade och lyssnade på musik, deras internet fungerade inte så var nära på att ta sellis där ett tag! Sedan fick jag ont i huvudet och började bli på dåligt humör så jag bad pappa och hämta mig vid 7, och så kommer vi hem vid 8... skumt haha! men vi var till coop och köpte lite gott visar er sen ;)!
ska igentligen plugga men vem vare som tog med sig sakerna till skolan och plockade ut allt i skåpet jo det var lilla gosiga jag HAHAHAHAHAH!

hahahah driver lite med er ;) är bara så grymt snygg! AHAHHAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0