Här har ni min kära Festis

Här har ni min lilla speciella festis!

Hon bor i norrland eller på öland jag vet inte, för hon bara krånglar!
aja festisen heter iaf isabel med ett L och hon är liiiiiiiiiite vad ska man säga? as rolig! :D
Hon är en riktig random person som gillar att vara lite som jag! lite skarmigt sisådär! hon är bästa vän med en hästgalen kille som vi ska döpa en padda till som vi sedan ska göra en dokumentär om! det har vi bestämt!
Hon är också bästa vän med min bästa vän julia det var så vi lärde känna varandra ;) (genom msn ) har aldrig träffat denna tjej men det skulle bli svin roligt och göra det så hon får masa sig hit till kalla värmland nån gång! :D



Pallar inte skriva mera om den Roligaste personen i världen när hon är på humör!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0