Härlig dag idag

Idag så vaknade jag 11 skulle med 5över 12 bussen, fixade mig lite snabbt sen skulle jag ut till bussen som jag missade, synd och tråkigt för mig, men då stötte jag på en granne, som är kompis med min mamma, så då fick jag skjuts av henne till stationen så jag hann med den bussen ändå ;)

Sen när jag kom till staionen så fick jag och jennie vänta på bussen.
Tillslut kom den och då bar det av till karlstad och där gick vi runt lite, träffade klara, marissa, ludde & eriks syrror och några fler, alltid kul och se sånna man känner igen/ brukar hälsa på :)

Så åt vi på donken, köpte 2 cheese burgare, men orkade jag äta upp båda? svar nej, jag åt en och den andra fick ligga kvar, åt även pommes & drack cola, gött!

Sen så såg jag till att jennie skulle hitta någonting snyggt, blev ett par hel schyssta jeans, halsduk & en mascara som hon hittade själv, är inte så van direkt att vara vid sminket haha xD

och jag fick med mig en piercing & ett par örhängen det gick på 100 spänn, men helt värt det! (y)
Man behöver inte handla för 1000kr varje gång man är någonstans ;)

+ vet att det blev mkt "," i detta inlägg, men jag gillar och göra det nu av någon andledning ;)


hade nyss varit ute, så därför jag är lite röd och söt hahah! ;) ;$

medans jennie testar dom snygga jeansen ;)

påsen allt fick plats i! hahah ;)

Kommentarer
Postat av: pauli♥

verkar som en bra dag :)



åh tack ska du ha :D

ja jag kanske ska skaffa det älskar lb.

hihi ja [email protected] ;)

2010-12-29 @ 20:24:17
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0