hehehe


GODMORGON ALLA UNDERBARA!
macka ala fredrik and julia..
man tar en macka sedan har man choklad på den sedan några bananskivor och så lite oboy på för att smaken ska bli extra god så ska man dricka the.. till det (för övrigt det fulaste ordet jag hört, Det heter TEA/ uttalas te )
Tog den sista påsen av blackcurrant, så det blir och tjata hål på pappa så att vi åker ner till coop och köper det för vanilj te och jordgubbs te är inte riktigt min smak.

Dagens roliga...
Julia och jag bråkade om en banan vi drog i den från båda sidorna och det slutade med att bananen gick av...
jag trode inte att det var möjligt men det är faktiskt möjligt. "den gick av"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0