iofs

vill bara i från kristinehamn.. bara ett litet tag.. orkar inte med kristinehamn. haha :)!

bara jobbigt att jag typ känner bara folk som bor här haha! :(

så om nån bor i karlstad eller nått så skulle jag gärna vilja lära känna den personen så jag slipper kristinehamn :)!

tyyyyyyyyyyyyyyyp härligt att vi ska sitta i skolan till klockan halv 2 och sedan gå och kolla på estet ettan och sen sluta eller ha elkundskap! :)

btw, styrtekniken gick åt helvete (: svårt och saker som vi inte ens har gått igenom ordentligt ... bra bra! måste läsa nån annankurs så jag kommer upp i betygen för styrteknik är åt helvete svårt :)



Jo, visst är du det! :)
haha, :)


jag seriöst lyssnar sönder den nya klippet som jag la upp! soooooo nice .. ;)

Kommentarer
Postat av: Alexandra :]

Hahah älskar din blogg ;O<3

2010-12-09 @ 16:16:12
URL: http://alexandraxoxo.blogg.se/
Postat av: j'l

härligt, jo allt är bra med mig .:)

2010-12-09 @ 19:41:22
URL: http://aalmajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0