ny header jag är såå skarmig

Hejsan nu sitter jag här i skolan och bloggar av min dyrabara tid!
sitter just nu med en jätte avancerad power point och snart ska jag bara rätta min engelska översättning och se om den ser okej ut innan min engelska lärare får se den, hoppas på ett G i alla ämnen iaf :)! ...:P jag tänker fanimej börja sköta mina arbeten nu och inte bara sitta vid fecebook hela tiden jag måste ju få ett jobb när jag blir stor så jag kan göra vad jag vill ? :P ... im so smart i know börjar tänkta på sånt i sista minuten... typiskt mig nu innan vinterterminens slut! och så har vi 3 prov denna vecka känns jävligt rockigt måjag säga :P...
jag orkar inte, fast jag måste men aja detta blir tråkigt för er att läsa, men senare ska jag till djurgården för att möta upp en vän :)

sista bilden är så HIMLA CUTE !
men jaja nu ska jag jobba järnet! (nördgubbe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0