pedofil och våldtäcks man







Wonderful day!

Efter skolan drog jag till kd, fast innan det åkte jag runt på en buss med emma och julia :D
När jag kom till karlstad så gick jag förbi donken och såg att erik satt där så jag gick in och satte mig så var matte också där. Satt där med dom tills dom skulle dra till bussen, då stack jag in till mitt i city och shoppade liiiiite julklappar till hannah!

Sedan kom han på den första bilden ;) sebbe heter han, han skulle införskaffa sig jul klappar också!
jag fick faktiskt bestämma en till hans bror! ;) den kommer han bli nöjd över :D!

Vi på donken och sedan in till bergvik, fett awesome dag, roligt nog så har jag faktiskt så mkt mod så jag klarar av att träffa människor :D det är faktiskt en bra egenskap i bland :)

Btw så är sebbe en as skön prick även om jag inte hör vad han säger pga av hans dialekt ;)

Sen vart det nikoh och towsen och tobbe ? på vägen hem i bussen ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0