tre stycken prov i slutet av veckan + engelska glosor

hej på er!
nu är jag tillbaka en liten stund, idag har jag skrivit typ 5 stycken blad på styrtekniken som jag kan sitta och plugga till för jag tycker att det är svårt och läsa i böker och förstå så jag tog och anteknade en hel del, sedan vart det lunch och jag ätier inte fisk så jag tog 4 stycken mackor :P ... blev inte ens lite mätt, och juste i morse så köpte jag en energidryck så jag skulle klara av att vara vaken på styrtekniken för det är fanimej svårt när man har en lärare som inte kan förklara för en så man fattar :)... aja får göra mitt bästa på provet :)

i morgon är det matte prov

ska försöka och plugga lite ikväll till det, det är bråkräkning och ekvationer osv! rätt svårt för min del men får göra det bästa jag kan.. :P

Torsdag är det styrtekninks prov

Det ska jag faktiskt kämpa till och få G på eftersom det är en 50poängs kurs som jag bara har i ettan... :P

Fredag har vi persondata prov
Det värkar inte vara så svårt, men då är det säkert svårt. jag orkar inte med alla dessa prov och så vecka 50 så ska vi vara ute på Apu. Det betyder att vi ska vara ute och jobba, blir väl säkert och ghosta om datorer eller nått som vi fick göra i 2 dagar i sträck förra gången... aja det är chill :D

Förövrigt
Det är svinkallt väder ute bara 15- i morse när mamma väckte mig :O !

aja det kan inte nån ändra på så det är väl dags och köpa nya skor eller?... :P

Kommentarer
Postat av: zandra-en färg i din vardag

det är jobbigt när det blir för mycke prov samtidigt

2010-12-07 @ 21:09:49
URL: http://zandrasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0