förkyld yey

hejsan gick hem från skolan vid halv 11 för att jag är så förkyld att jag är tvungen att gå från lektionen hela tiden och dom andra sitter och bara stör sig på att jag måste gå hela tiden så jag bestämde mig för att gå hem och så ringde jag mamma och fråga också om hon tyckte det och det var okej för henne så jag gick och hämtade en lapp om att få gå hem. och så fyllde jag i den sen gick jag till press och köpte mig en latte medans jag väntade på bussen så nästa gång så får jag en latte gratis Woho!

Jag har iaf kommit hem!
jag har upptäckt att det går verkligen och fynda hemma hos mig. jag har hittat tändare och hörlurar vantar och ansikts rengörning bara i dag. för övrigt så har jag hittat 5 stycken olika borttagnings medel av finnar

ett stift som gör att dom torkar ut, ett ansikts vatten och en salva och en lotion eller hur det stavas och en från
neutrogena..

så nu ska jag börja med att rengöra min hy lite bättre ;)

Har även tagit med mig läxor
  • Matte
  • styrteknik
  • Elkunskapen
Så det blir och träna lite på det eftersom vi har prov i alla de ämnena nästa vecka och jag går bara en till skoldag denna vecka :o så jag måste kämpa på här hemma nu här på onsdag när vi är lediga :)

Ska strax hämta te och plugga lite, bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0