Freddisch plusmeny andersson = lite extra av allting



Godmorgon alla underbara i världen!
idag börjar jag klockan halv 10
och jag är förkyld och snorig men måste ändå till skolan för att smitta alla andra. nej men jag måste verkligen till skolan för denna vecka kommer jag vara i skolan bara 2 dagar och jag kan inte vara hemma och vara sjuk och missa hur mycket som helst!? ser det ut som om jag är smart?! nej så hjälper det inte och plugga heller -.-' blir så extremt trött på att vara osmart !! ni ska veta att det är faktiskt rätt jobbigt att vara osmart! :(

men aja åker med någon buss vet inte vilken :)
orkar tyvärr inte bry mig om hur jag ser ut idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0