Jag har en iphone ;)





Hejsan nu sitter jag här i en hall och lyssnar på musik fett nice. haha
Jag har fått lånat min kusins Iphone ;) haha så var tvungen och ta lite egopix.
Har mössa idag för jag inte hade tid i morse eftersom jag hade 2 minuter på mig till bussen så var tvungen och skynda lite och så har jag ett problem till. jag vet inte vart vi ska vara eller när vi börjar och erik typ sover inte ok. men ajanu ska jag fortsätta lyssna på musik & facebook. Sen ska jag vara med lolloh en väldigt bra vän måjag säga :)!

Blog you later ;)

Kommentarer
Postat av: liindblaads

haha why ?

jag tycker de ser mkt proffsigare ut :O

2010-11-25 @ 19:25:01
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0