sitter med "min" Iphone


Hejsan bloggen andra inlägget idag? jag är sjukt dålig och uppdatera men jag vet inte vad jag ska skriva :(
men idag har jag varit på toppen humör! :D fett nice, efter skolan så mötte jag elin vid Jc sen så gick vi och mötte lollloh på södermalm och hennes kille och ludde var redan där och väntade :) sen när han skulle ta bussen hem så frågade elin efter pengar av sin far så vi kunde äta pommes tallrik. det smakade "fantastiskt gott "*haha ;)* sen knallade vi upp mot elin och kollade på en film som jag somnade till haha orkade inte med den dåliga filmen xD haha sen så har vi bara legat i elins säng och snackat och skrattat och ja allt som hör till :D
awsome dag... När jag skulle hem så ringde jag pappa och bad om skjuts så kom han och hämtade mig och lolloh och så skjutsade vi hem lolloh.

När jag kom hem gick jag direkt till hannah och så var vi ute och mötte julia och så nu sitter vi här fast dom ska strax gå, jag vet inte varför men vi skulle ses senare i kväll tror jag (:



Här har ni 3 stycken låtar att lyssna på (L)


Soulja Boy Tell'em – Kiss Me Thru The Phone


Tinie Tempah – Written In The Stars (feat. Eric Turner)

Taio Cruz – Dynamite



Kommentarer
Postat av: Johannes 13 Karlskoga

wow!! har du en iphone,, kan man få lånnaa kanske???? bor i karlskoga!! vi kan skicka till varann på posten varannan vekca, eller så kan jag hämta den när jag är hos min mamma i krhamn så kan jag betala 20 kr till dig om jag får ha den i en dag!! för jag vill gärna ha en sån där ja vet duu! ;)) tack på föris dårah!!

2010-11-25 @ 23:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0