skolan är det bästa stället för att lära sig någonting sägs det




Sitter just nu i skolan har haft mat jag åt fyra stycken mackor. Hårda mackor det är rätt gott men ingen lunch direkt. Och på första lektionen så somnade jag NÄSTAN två gånger men det ordnar sig nog. Jag har även jobbat ca 15 uppgifer som jag är nöjd med. har aldrig lyckats jobba så mycket på den lektionen. Det är grymt svårt också. och så har jag problemet att jag inte kan komma ihåg någonting heller. that's bad :(!

jag längtar bara tills jag slutar då jag ska möta julia och sedan gå hem till mig och lämna väskan sedan kanske hitta på någonting vem vet?! allting kan hända...

Ni får tyvärr ingen låt eftersom jag inte är inne på spotify ;) haha synd för er. uppdaterar senare kanske :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0