stan fika osv!




en söt bild på laura :3

Och så fick jag en vitaminwater av laura bara för att jag är så snäll ;) nej men hon ville bjuda på något och jag sa att jag ingenting behövde och att jag hade egna pengar men hon ville bjuda mig så då tackar man väl inte nej ?:)
Tack igen laura ;)

Och en egobild på Dagens oufit :)

Här kommer några snabba frågor som laura frågade..

Är det inte jobbigt att blogga, att man måste uppdatera så mkt?
svar: nej haha jag behöver ju inte uppdatera om jag inte vill :)

Om jag hade många som läste den.. :)
svar: ungefär 30 stycken haha, Och hon tyckte det var rätt mkt men aja :)

Och vad jag gör :)
svar: bloggar och datorn typ,



Först gick vi och fikade på cafe pause, satt där och snackade och skrattade om allt möjligt! ;)

sen gick vi in på intersport och kollade lite efter skor, sedan vidare till orion där jag fick en vitaminwater :)
och då mådde jag allmänt dåligt efter att jag fick reda på att det var en dålig aoura runt mig HAHAHA!
så vi gick hem till laura och kollade på film och lekte med hennes telefon och kollade på mina bilder och diskuterade om vad som hände på tv:n :) en sån härlig människa man får va asså :)!



Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har nu kört igång julklappstävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-11-29 @ 21:19:38
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0