sol värme och glass

Var ute och tog en bild på balkongen i eftermiddags, i det fina vädret
En kvälls bild som är tagen för ca 20 minutersen (:
Och här är mina fina rosa fake-Converse så snygga! tror att jag ska ha dom till skolan i morgon, om jag orkar och känner för det, beror precis hur jag mår.
För är det inte så att om man känner sig ofräsch och slisk så tar man mjukisbyxor och om man känner sig fräsch och på bra humör tar man jeans och lite snyggare kläder? Så är det iallafall för mig! :)

Emma smsade mig förut & fråga om vi skulle ses och gå en sväng. Så efter jag hade ätit klyft potatis och korv och snackat lite med mamma så kom emma och så gick vi till konsum och köpte lightglass och cocacola zero! (:
tack för dagen emma, har saknat dig något enormt även om jag aldrig sa det :c

Jag har inga armar eller ben, men ingenting är hopplöst...

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack själv hjärtat det var trevligt, saknat dig massor <3

2011-04-18 @ 23:16:52
URL: http://charmigaemma.blogg.se/
Postat av: Puffi

awesome skor! :)

2011-04-19 @ 20:14:38
URL: http://hellopuffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0