svarar på frågestunden !

1:har du gjort något som du verkligen ångrar, vad?
jag har gjort massor jag ångrar...vill inte ta upp det här!
hur skulle du beskriva dig själv med 3 ord?
hur skulle du beskriva dig själv med 3 ord?
hm... jag skulle beskriva mig som en person som är flumm(galen), glad och blyg.
har du några syskon?
svar: nej det har jag tyvärr inte, skulle vilja ha en stora syrra eller brorsa!
vad har du sysslat med för fritidsgrejer?
svar: som sport? nej jag har aldrig sportat eller någonting men förr.. så spelade jag mkt datorspel.
vilken är din favoritbutik/sida på nätet där du handlar kläder?
svar: jag handlar hellre i butik men jag har beställt saker från modekungen någon gång om jag inte minns fel..
vad läser du för bloggar?
svar: hm.. som tex då... antonkouba.se, spellingfrisk.blogg.se kimsane.blogg.se juliafryk.blogg.se eelinors.blogg.se kklaranyberg.blogg.se alisl.blogg.se sallisl.blogg.se lindblomida.blogg.se anderssonmadde.blogg.se elinlinneasten.blogg.se jaaa + massor av andra :)!
Hur märkte du att du var gay ?
svar: när jag började gilla killar antar jag?
Varför började du röka ?
svar: Alla mina kompisar rökte/röker typ + grupptryck osv...
Vem/vilka är dina bästa vänner ?
svar: jag har en del vänner... men jag kan inte säga att någon är bättre än någon annan, för jag behöver alla lika mkt :)!
lovade att svara på alla frågor..
Du och din kompis Elin är ovänner, varför ?
svar: mengud det är väl inte någonting ni behöver ha någonting med att göra? ;o
Har du haft sex ?
svar: som jag såg på en annan blogg.... this isn't my diary? (stavning)
Hur mår du annars ?
svar: för ett tagsen var jag väldigt nere... men inte längre! så jag antar att jag mår toppen!♥

När blev du gay? :)
svar: förra veckan omgomgomg!!!!!!!!!!!111111111111

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0