What are words

Hejsan igår bloggade jag inte alls om jag minns rätt!
Först mötte jag julia och så gick vi till sally och sedan åkte julia hem och sally skulle åka och grilla med sitt handbollslag! (: Och då smsade hampus o fråga om jag ville hitta på någonting med han och tina så jag gick ner mot stan och så mötte jag upp han och så gick vi o mötte tina. Efter det gick vi och åt glass osv haha.Sen kom sarah och en som heter anna! (: Så satt vi och snacka osv. Efter det gick vi till johanssons (stavning) Och så åt alla förutom jag.
Jag ringde pappa så att han skulle hämta mig för jag hade sprängade huvudvärk. och Sen när jag kom hem så skulle jag äta men började må illa så ja la mig och sov ist! :c


Så himla bra låt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0