Dag 3 – Min favorit årstid och varför.

Min favorit årstid är sommaren! jag älskar den verkligen, dock klagar jag på att det är varmt och vill ha vinter, men när det blir vinter vill jag inget hellre än att det ska bli sommar, som nu jag läääääängtar till sommaren! då man kan vara ute, bada, kanske resa nån stans? brukar åka till västkusten på sommaren och det är riktigt härligt!
Jag älskar sommaren mera än någonting annat! :D ♥
minnena år 2010 love på dem!♥
Var i storfors med julia ♥
Jag var bun, eller det var i slutet på sommaren!♥
jag o min babe julia var ute och promenerade + båda var blonda :D  ♥ dock så var det i slutet av sommaren !
hannah o elin gjorde pannkakor ♥
fastingen, var med julia första dagen, & då började jag lärakänna emma wighisch lite :D
andra dagen var jag med moa, och sedan hannah elin o lolloh, o nån mera på kvällen!♥
klara o jag ♥
cyklade mot gästhamn, that was the shiit ! haha
var hos elin, sedan tog vi ett kvällsdopp!♥
blev kompis med eddie :D
galet
tog kort med sandra ;)
åkte till sunne!♥
HAHAHA fulaste ever, men aja ! haha :D
Jag orkar faktiskt inte ladda upp några mera kort, men vi sov i lollohs husvagn också, och jaaaa haha sommaren är klart min favorit! :D o speciellt år 2010, när jag hittade många underbara vänner! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0