osvosvosvosv

hej, just nu sitter jag vid datorn, som ni kanske märker, elin & lolloh är här och nyss var lolloh och jag till netto och köpte kakor & eneridryck & TE!, eftersom den goda smaken hade tagit slut (a)
Vi gör inget spec, vi bara chillar lite osv, idag gick jag hem från skolan för jag mådde inge bra, funderar på att inte gå till skolan i morgon heller för jag har sån huvudvärk :( men det var skönt med lite frisk luft, kanske går till skolan i morgon om jag är på bättre humör! :)
en bild från i sommras då jag var brun och hade blont hår :D
ignorera mjukisbyxorna

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: haha okej :P

2011-02-01 @ 20:00:00
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0