väska bort tappad?

Fick panik när jag upptäckte att jag inte hade med mig dataväskan till skolan, trodde att jag hade glömt den på bussen, men nejrå! haha, jag åkte hem och skulle kolla om jag hade den hemma, nejmenvafan gick på fel buss, fick åka runt lite på djurgårn, innan jag kom tillbaka till stationen och fik byta buss till den jag skulle med, och då var söta Ronjaa Zettergren Johansson där och tog sällskap med mig :D, och när jag kom hem så låg den innan för dörren ._. skräll att jag fick ringa till dom som ägde bussarna och fråga om dom hade hittat väskan, men aja nu är jag tillbaka i skolan iaf, och har ätit mat, snart ska vi har matte vilket är ett helvete för mig. men aja sen så blir det tillstan med elin en sväng och kolla efter en present till lolloh som fyller år på torsdag ! :D
Och efter jag har varit på stan ska jag till farmor och fira henne och på lördag blire restaurang! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0