baby you are a firework!

hejhej¨, kom precis hem från en dag i storfors, var med jonte sen så kommer sarah :D & izza, vi spelade kort & var ute litte granna! haha :D, btw jag är inte så snabb på kortspel... ingen ville ha mig i laget :(... haha men sen spelade vi typ nått annat kul kortspel som sara & jag hade bäst teknik på,  asnice docl förlorade vi :(... men haha det var awesome ändå, Lite dunka dunka vart det med nån turklåt av nått slag.. HAHAHA! sen skulle jag svimma men det gick åt helvete AHAHHA! ;)
Dom hade världens minsta katt också, as söt :D... dock så är ju jag allergisk så jag fick knarka piller haha gött nog hjälpte det! :D får skaffa mera av det ;)...
Aja awesome dag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0