bloggar i skolan ey

HAHAHAHAHAH! eller?
nej jag har astråkigt, sitter i skolan och pimplar i mig energi dricka och så har jag varit på extra matte eller vad det heter, jag får iaf hjälp med matten där eftersom jag inte förstår någonting av vad min vanliga lärare säger eller hur han förklarar, det är inte bara jag som inte fattar, men det är bara jag som går till extramatte saken!
funderar allvarligt på att hoppa av denna linje och byta till någonting annat! men jag vet inte om jag orkar gå ett extra år, men det kanske det är värt eller? nja måste fundera på det, inte för att någon bryr sig eller så xD tänkte bara skriva det :) haha,

Senare blire stan eller hem till mig med jennie :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0