engelska

Hej!
Idag vaknade jag kvart över sju! Jag hann äta två mackor & dricka lite te som jag blev serverad i sängen! :D
snäll pappa jag har ! :D dock så har jag mjukisbyxor på mig idag,  åh jag vill åka till karlstad i morgon och hitta något  snyggt, kanske ett par jeans ;) :D! hoppas det finns några då! :) btw så är jag så himla trött så jag typ dör, har engelska nu ska egentligen läsa... men ser det kanske ut som om jag kan någon engelska?! jag sitter och läser men jag fattar typ hälften, jag vet jag är inte så smart :P... men det gör nog ingenting !?:D Eller det gör det nog, men jag har ju trotsallt 2,5år kvar här på gymnasiet ! :D :(
"Dagens"
mössa
halsduk
stickad kofta
mjukisbyxor :(
& ett linne + jackan ;) :)!
En liten låt från mig, till er, den är faktiskt bra :) lite lugnare låt men ändå chill att lyssna på ! klickahär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0