färga julias hår snart

käder kläder kläder... haha alltså jag skryter inte men alltså jag har så j*vla mkt tröjjor och andra plagg haha!
galjarna (stavning) räcker inte till lådorna räcker inte till det ligger kläder i min hylla och inne i pappas rum och på mitt golv och på stolar... & så klart i tvätten... haha! vad ska jag göra ? haha och det är till och med kläder från ullared som jag inte andvänt än :c haha! just nu har jag en rätt ofräsch klädstil svarta mjukisbyxor och en svart tröja med vit text där det står jag är i form... rund är en form lite roligt sådära... haha



åh nu kom julia och nu ska jag förstöra hennes hår... hon ska bli blond... :( :D

ha en bra dag pallar inte skriva mera


Kommentarer
Postat av: ebbah♥

sv; man tackar:P

2011-01-08 @ 18:48:04
URL: http://duvethonebbah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0