hahahhaa gräsliga bilder

h3j hej jag har verkligen as tråkigt, :(
haha kom hem från skolan och suttit här sen dess ! :D
lyssnat på musik heeeeeeeela tiden idag typ, var även på coop en sväng & köpte hårfärg till jennie :)
snart ska jag ut & möta min söta julls! sen när jag kommer hem står det potatisgratäng serverat på silverfat! :D...
btw så tog jag några grymt fula bilder förut AHAHA!, jag vill inte att folk ska säga att dom inte är det för dom är verkligen gräsliga hahaha! :P....
- Nej nu går jag ut och möter julia som sagt puss på er!
Sitter och verkligen asgarvar, typ trasdocksben !? HAAHHAHAHAH :D :D:D:D
loooooooooooooovar att det inte ser ut sådära i verkligheten! HAHA
fahsion AHAHAHAH :D :P
hahaha såååå himla ful bild la bara upp den för att... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0