i skolan, ni fick ett inlägg ändå!

Hejsan! :D
sitter just nu i skolan och håller på med datakunskap!
Vi ska lära oss word, snart slutar vi också ! men om jag ska vara ärlig så spelar det ingen roll, visst jag är trött osv men hur mkt finns det och göra hemma egentligen ?! haha precis...
Senare ska jag vara med jennie som sagt tror jag ?! :D ska försöka färga hennes hår, hoppas att det blir bra! :D
HAHA, vi hade prov förut också, alla tyckte det var jätte svårt, det gjorde jag med men lixom!? haha det fanns frågor som jag inte ens hade sett i boken haha.. ? :P
åhh i helgen ska jag kanske vara med några & kanske åka till karlstad med pappa så får se om det kanske blir någonting handlat! hoppas! :D
jussssssssste jag skulle skicka iväg ett sms! :D
En liten Awesome låt! (8)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0