mycket vatten ska rinna genom många broar innan jag glömmer dig

Chacha fjortisfrisyr... HAHAH nej jag skojade bara jag ser så hära snygg ut när jag vaknar ;)

haha sitter och lysnnar på spotify jag har hittat två stycken dåliga låtar som har fastnat på min hjärna.. ni kanske vill lyssna på dom också ? ... KLICK ... Klick så nu vet ni vilka låtar som fastnat på min hjärna, snart måste jag fixa mig för jag ska vara nere vid Jc vid klockan halv 4 idag, för jag ska fika med klara! :)

Är det min pappa som är söt eller? haha jag har själv pengar till fika, men han skriver en lapp där det står till fredrik /pappa och så är det lite pengar på sidan där ;$!  älskar min pappa inte bara för pengarna/sakerna jag får utan för att han är min pappa ;)

Synd att han inte kan läsa det hära då eftersom han inte har någon dator eller vet hur man trycker på min... *HAHA :D*


Kommentarer
Postat av: michaela johanzon

Jay är ju bra och nt dålig :D hähä

2011-01-03 @ 19:02:35
URL: http://mfmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0