Ta min hand så springer vi förlivet, tillsammans klarar vi allt.

fatta vad snyggt med en töjning, dock pallar jag inte förstöra mina öron... men snyggt är det, vill köpa stuprör och röda chinos, och denna tröja som snart kommer upp på bild, blir att åka till karlstad nu snart igen och införskaffa mig tröjan... ;)

Tröjan är s-n-y-g-g ;) haha, jag gillar den faktiskt :D Det vet jag att flera gör ;)

Nu ska jag gå och borsta tänderna ! sen sova ska försöka och vara pigg i skolan för en gångs skull :D

Kommentarer
Postat av: Kebabrulle

Du ser gravid ut.

2011-01-20 @ 09:36:04
Postat av: rebecca cake

svar: Jaså? ett under att såg mig, jag är ju minimal :D

2011-01-20 @ 10:47:19
URL: http://beccababycake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0