waaaaaaaaaah

Hejsan idag försov jag mig... kom till skolan vid 9 kanske haha missade matten :c
Så mötte jag gabriella & så fick jag låna hennes satio eftersom min mobil var seg i bött! gick knappt och öppna smsen men så snäll som hon är så fick jag låna den :D
sen så var jag med madde och lolli & madde en sväng sedan åt jag med gabriella & tess sen så bla bla så gick jag till buss stationen och väntade där på min buss så åkte jag hem.. och när jag kom hem så satt julia och sally utanför min dörr ! toppen :D vi har druckit te och lyssnat på musik och typ allmänt chillat ;)
pallar inte skriva mera :D bye







Kommentarer
Postat av: Gubriulla

Hej din kärleksmunk ;d<3 Du får kalla mej Gabbi/Ella/Gabby osvosv, lyssnar ju bättre på det ;D

köss

2011-01-14 @ 17:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0