pretty woman.

Hejsan idag har jag legat hemma till typ klockan 4, sedan vandrade jag till min kära pojkvän och spenderade kvällen där jag fick tacos fast det var med kykling, det var jätte gott! sedan vid tjugo i nio gick jag hemmåt, det var a little bit scary för vi hade sett på sådana avsnitt som det var läskiga med demoner osv! inte för att jag tror på sånt men man blir lite nervös av att gå genom en liten mörk skog.

När jag kom hem satte jag på pretty woman som en gammalvän sa åt mig att kolla på, den är så himla bra hittills jag har inte sett klart på hela eftersom jag skriver detta inlägg medans jag kollar! haha
Jag pausade förut också för att gå ut och möta Anton och Julia :) trevliga människor det dära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0