allvarligt

allvarligt det känns som mitt liv trillar isär!
jag vet inte vad jag ska göra! jag har blivit sviken och åter igen sviken.
Känner mig alldig tillräcklig, alltid andrahandsval.
Jag vet inte hur jag ska klara det hära utan dig, det skulle vara vi.
skitsnack har alla fått höra bakom ryggen men det har jag lagt bakom mig, sånt struntar jag totalt i.
Allvarligt jag trodde att det var vi jag gjorde det för din och min skull.
pallar inte det hära mer känns som allt bara trillar isär.
Det är kanske därför jag är lite nedstämd om någon har märkt det.

Var tvungen och skriva av mig lite...
Det handlar inte om  Andreas, han älskar jag mest av allt, är så jävla lycklig att jag fann han. han är min och då säger jag bara min!
Love you! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0