det mullrar



En bild på en bög. eller ja nästan iaf.






Just nu tänker jag på vilken fin pojkvän jag har.

När jag vaknar på morgonen tänker jag helvete.

Min mobiltelefon är det finaste jag har.

Imorgon kommer jag åka tåg med min älskling.

Ikväll skall jag gosa med min pojke.

När jag bakar blir det ofta sotigt.

Sist jag grät mådde jag dåligt som tusan.

Kärlek är det finaste som finns.

I somras var jag var det Julia och jag.

Jag pratar väldigt mycket, både bra och mindre bra, försöker bättra mig.

Jag lyssnar Lady gaga faktiskt.

Jag är sämst på att vänta, och tänka mig för.

Jag är bäst på att jaaa

Den bästa känslan är att skratta.

Jag är rädd för småkryp, hundar, människor som är läskiga, mörker.

När jag lagar mat blir det oftast makaroner

Jag blir störd att man inte kan vara perfekt och tänka sig för.

Jag vill skratta livet ut. haha

Kommentarer
Postat av: Eric

HAHAHHAHAH jag hatar den där bilden. :C

2011-06-27 @ 07:47:31
URL: http://visslaren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0