detta har hänt -

- Jag har bytt tillbaka till den hära bloggen!
Wordpress var roligt till en början sen blev det bara jobbigt eftersom jag inte kunde fixa till bilderna så att det blev bra kvalité på den bloggen!
- Fastingen har varit, alla var där jag med mina vänner och min pojkvän!
Så himla trevligt var det! det höll på i 3 dagar med bara karuseller och skoj! (på bilderna är jag inte så himla nykter) ser inte ut så annars!
- En mini bild på mig och min pojkvän!
Det är på fastingen och ingen av oss kan stå rakt på backen haha! därför ser bilden extra gräslig ut! kan lova vi är hur söta som helst annars!
- Vi har även varit på pirates of the carabien 4
Den började ju såklart med att en döing lever... och så rycker man till och flyger 2 meter upp ur stolen.
- Och så har vi även varit tillsammans i 3 månader ;$
- En sak till, jag älskar han verkligen! Så himla GO! :$
Lady gagas nya album har också kommit ut! det äger!!
bästa låten! :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0