en sådan här rolig lista

Gör texten fet på det som stämmer på dig och kursiv stil stämmer halft

min personlighet
jag är högljudd
jag är vidrig
Jag är sarkastisk.
Jag är kaxig.
Jag gråter lätt.
Jag har hett temperament.
För det mesta gillar jag inte människor.
Jag gillar att slåss.
Jag har fler fiender än vänner.
Jag har rökt gräs.
Jag dricker kaffe.
Jag städar mitt rum dagligen.

Mitt utseende
Jag är kortare än 165 cm.
Jag använder smink.
Jag använder smycken varje dag.
Jag använder kontaktlinser.
Jag använder glasögon.
Jag har haft tandställning.
Jag har tandställning.
Jag byter ofta hårfärg.
Jag plattar mitt hår ofta.
Jag har hål i öronen.
Jag har små fötter.
Jag har många ärr.
Jag blir lätt brun.

Förhållanden
Jag är i ett förhållande för tillfället.
Jag är singel.
Jag är kär.
Jag har saknat ett ex. no fuck him :3
Jag är alltid rädd för att bli sårad..
Jag har sagt till någon att jag älskade den när jag inte gjorde det.


Vänskap
Jag har en/fler bästa vän/vänner.
Jag har minst tio vänner.
Jag har fått ett telefonsamtal från en vän under dom senaste 48 timmarna.
Jag har slått en vän.
Jag har varit i ett allvarligt slagsmål med en vän.
Jag litar på åtminstone fem personer.

Upplevelser
Jag har varit i ett tåg.
Jag har varit utanför Sverige.
Någon som står mig nära har dött.
Jag har åkt taxi.
Jag har åkt stadsbuss.
Jag har åkt skolbuss.
Jag har hoppat bungee jump.
Jag har hållit ett tal.
Jag har varit med i en klubb.
Jag har vunnit ett pris.

Tv
Jag kollar på tv åtminstone sex timmar varje dag.
Jag kollar på såpoperor varje dag.
Jag älskar "The days of our lives".
Jag gillar "O.C".
Jag gillar "One Tree Hill".
Jag gillar "America's Next Top Model". (älskar)
Jag gillar "House".
Jag gillar "CSI".

Familjeliv
Jag kommer överens med båda mina föräldrar.
Mina biologiska föräldrar är fortfarande tillsammans.
Jag har åtminstone en bror.
Jag har åtminstone en syster.
Jag har åtminstone en styv bror/syster.
Jag har åtminstone en halv bror/syster.
Jag har svurit åt mina föräldrar.
(nog hänt men tar snabbt tillbaka det)

Hår
Jag har klippt mitt hår under det senaste året.
Jag har färgat mitt hår under det senaste året.
Jag har varit blond.
Jag har varit svarthårig.
Jag har varit rödhårig.
Jag har varit mellanbrunhårig.
Jag har varit brunhårig.
Jag har varit ljubrunhårig.
Jag har haft lila/rosa hår.
Jag har haft blått/grönt hår.
Jag har tunnat ut mitt hår.
Jag använder balsam.
Jag använder silverschampo.
Jag har lockat mitt hår.
Jag har flätat mitt hår.
Jag har haft/velat ha dreads.

Skolan
Jag har kastat något på min lärare.
Jag har skrikit på en lärare.
Jag har blivit avstängd.
Jag har blvit skickad till rektorns kontor.
Jag har gått ifrån en lektion.
Jag har skolkat en hel dag i skolan.
Jag har skippat en specifik lektion i en månad.
Jag har blivit underkänd på ett prov.
Jag har fuskat på ett prov.
Jag har hjälpt någon annan med att fuska på ett prov.
Jag har fått underkänt i bild.
Jag har fått underkänt i idrott.
Jag har fått underkänt i matte.
Jag har fått underkänt i NO.
Jag har fått underkänt i något annat ämne.
En lärare har ringt mina föräldrar.
Jag har blivit påkommen när jag skolkat


*ler*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0