gårdagen i bilder och text

Jag berättade inte om vad som hände mig igår... Jag var nära på att dö av uttråkan men till slut pallrade jag mig till bussen tog bussen ner till station och vidare mot coop. När jag var där smsade jag Hannah och fråga om hon ville ha sällskap hem och det ville hon så vi köpte något gott... haha sen cyklade vi hemmåt när vi kom på att vi var sugna på mos på statoil så då åkte vi dit. åt och bara pratade massa strunt. trevligt!
Sen när vi kom hem skulle Hannah packa för att hon ska till en stuga i dalby och dööö sa hon... gud vad synd jag tyckte om henne...
Men senare på kvällen tjatade jag så mkt om att jag inte pallade och vara hemma och dö, så jag drog till ÅKEHOLME'n där Emma och Anton satt och pratade strunt, och sen när det började regna och bli mörkt så drog vi hemmåt jag sa adjö och satte i mina hörlurar och gick hemmåt. Dagen vart  bra även att den inte såg så ljus ut.
hahaha! vilka godingar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0