Hos Anna

hejhej!
ber om ursäkt för att jag inte bloggat nåt idag!
men jag kan berätta att jag sitter hos Anna Dalevi med emilia och eric , dock så är anna och emilia ute och plockar med ved haha! Men eftersom jag och eric är bögar så vill vi inte bli skitiga undernaglarna eller jobba ;) haha nej jag skoja men dom får faktiskt pengar för det! :)
Vi har precis fikat! hihi så mysigt! OCh i skolan idag har det varit mycket roligare än vanligt, men det kan ju bero på att jag inte ens satt med min klass! haha Vill ta studenten nu jag också haha!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vinnaren av dagens blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://anneliih.blogg.se/2011/june/tisdag-dagens-blogg-1.html#comment

2011-06-14 @ 18:20:09
URL: http://anneliih.blogg.se/
Postat av: ATQ

bästa listan på tal om fåglar.

2011-06-17 @ 15:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0