svar på en kommentar som jag nyss fick

Hej fick en kommentar av en anonym där det står att jag ska äta mat.
1: Jag lovar o svär jag har inte skrivit kommentaren själv!(vissa skriver egna kommentarer och frågor för att folk ska tro att dom har många läsare osv...) men det har jag inte!
2: Jag äter mat!
Ibland mycket och ibland lite beror väl på om man är hungrig.
3: Jag blir ledsen påer om ni tror att det är jag som har skrivit kommentaren för jag tycker att det är så oerhört fjantigt.* att skriva egna kommentarer*
Det är rätt inne här i kristinehamn med ätstörningar... kan räkna upp minst 5 stycken och det är typ 2-3 stycken som har det på riktigt dom andra säger bara så för att få uppmärksamhet och så minns jag en som hade anorexia i 1 termin ja det låter ju troligt med att det gick över!?

4: Det jag försöker säga är att jag är inte ute efter att få en ätstörning eller ute efter uppmärksamheten som alla tror att dom ska få (dom som har det lite då och då menar jag nu).

Jag tycker synd om dom som har det på riktigt och jag tycker att dom ska få det dom behöver för att dom ska måbra.
Men sen kommer vi till det dära med att andra ser att dom får uppmärksamhet och det vill dom också ha och då får dom också den ätstörningen. Jag kan ingenting om det hära egentligen men jag tycker att dom som har det ska måbra och ja få den uppmärksamheten ( då menar jag alltså hjälpen dom får med att dom ska bli friska) de behöver.
Jag tycker att ingen ska behöva må dåligt.

Och jag tycker verkligen att alla ska måbra för alla är fina på sitt sätt och perfekta som dom är.
Alla är födda och ser ut som dom gör, istället för att klaga sig egenom livet med att dom inte är tillräckligt fina är bara slöseri med tid. Man ska vara nöjd med sig själv även om det är svårt så ska man det!
För det är ingen som ser ut som du, är som du, beter sig som dig, du är bara ett exemplar för ingen är identisk. Finns bara en som dig och du är perfect as you are!♥


Kunde ta upp det hära och mina åsikter nu när jag själv fick en kommentar om det annars hade jag inte tagit upp ämnet.

Kommentarer
Postat av: Sandra :3

Gillar verkligen att du tog dig tid att skriva så mycket om det :'3

2011-06-10 @ 16:54:30
URL: http://alicefree.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0