tre glas rött, och en vodka flaska i min hand.

Jonte och jag gick till stranden.
Isabell Ohlsson var också där.
Jag och Jonte tog även ett pix i spegeln när vi kom hem till han.
Jag tog även min nya facebook profilbild där.
Vi kirrade även våra frisyrer.
Jonte har en hund som heter snoddas... himla söt hund...
Nästa dag... träffade jag Petra och...
Emme och en litet barn.
Jonte och petra jobbade så hårt idag... inte en lugnstund trimmade häckar och grejjer.
Och när han hade slutat jobbet gick vi direkt hem och hämtade badkläder... och sedan hängde Sven med och badade.
Alexandra var redan på stranden.
jag vet att jag har hårigaben, jag är man (h)
Sen avslutade vi med att sola, och sedan åkte jag hem till min stad kristinehamn...
Och dagen avslutades med att rökavatten pipa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0