faceboooooooooooooooooooooook

woops jag tar upp hela skärmen.. och nu ska jag göra ett sådant kallat blogginlägg som alla kommer läsa för att jag är en sån intresant person? haha kanske inte men aja... sitter och chillar med word (skriver om charlie and the chocolate factory) stavade kanske inte rätt men man har ju alltid google översätt :)! Och så lyssnar ja på teenagedream någon remix. a very good one. typ? haha så hade jag en tråkig liten stund så jag tog en webbcam bild... jaa det gjorde jag minsann... nyduschad och fresch ohja... no shit talk here inte.. pappa stängde dörren till mitt rum precis för han ska nog ringa ett viktigt samtal (?) till vemdå kan man undra? jag vet inte men den personen svarade iaf inte för han öppnade precis dörren igen.  nej nu ska jag ta en elvisp och köra runt i huvudet på mig haha ... godnatt! haha eller nej nu ska jag på kalas (i forgot) haha men aja nu ska jag äta tårta mums ! bye!

Kommentarer
Postat av: klara

alltså fredrik jävla mummel

2011-03-03 @ 18:29:23
URL: http://kklaranyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0