hoppas att du är glad

hejsan jag sitter nu i min säng. tog bussen hem från lilla konsum jag följde andreas en liten bit på väg mot sin praktik.(eller ja till tåget ) jaja när jag klev på bussen så såg jag ut som ett ufo (som vanligt antar jag) nej men jag blev väckt och så skulle vi precis gå så jag är typ helt förstörd haha! kolla själv:
ah här ser ni iaf... så hade jag en gigantisk luva på mig också och då såg jag ut såhära:
men innan jag gick till bussen så svängde vi in på netto och så köpte jag 2 franks se här:
aja det är vad som har hänt idag...
och dom hära låtarna lyssnar jag typ sönder!
hahaha... jo jag vet att det är samma låt fast ena är på svenska och den andra på engelska... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0