rix fm ~

hejsan. bilderna är från rixfm förra året... det var faktiskt kul och då hade jag haft min läpp piercing i 1år ! :D aja jag kan säga att jag har inte gjort ett skit idag. jo... jag har och gjorde  mig 2 mackor och 1 kopp te! gott ja0. jag funderar allvarligt på att gå in i duschen... orkade inte göradet igår  ( jag är fresch ) ... Ohhhnoo smule... det är de tre vännerna och jerry på tv_n :c haha jag blir ledsen. jag hatar verkligen det äckliga programmet alltid gjort kommer alltid och göra... 1...2...3...bytt kanal... haha dom lagar en sallad på tv shop nu... nej jag orkar inte det hära... går ut på en smoke och sen in i duschen... herrah på er ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0