igår

hejsan igår när jag kom hem så  åkte jag till emma och hade det jätte trevligt! :)
Sen så kom julia, efter en stund efter vi hade gått där ifrån så möter vi upp ronja och går mot roma där vi sedan möter upp Jeffa och två andra killar jag inte kan namnet på. och så gick vi in i typ hans brors lägenhet, det var värsta röjj festen haha! nej det var så stilla att man skämdes och gick ut och rökte. och så när man sitter där är dom så coola och sätter på bögarnas fel på spotify. gud jag skrattade bara.
Sen efter en stund kommer jeffa och 2 andra till och blablabla och då började iaf folket prata :)

Men när vi gick där ifrån och mötte min bebbeh* haha*
och gick hem till mig egentligen skulle emma och julia sovit med men dom orkade. :c
men jag ska möta emma och eric senare idag tror ja (?)

Ni får bilder senare eftersom jag har alla mina grejjor hos emma :c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0