You are the one for me

Slutade skolan vid halv 11, sen tog jag och Erik farväl.. ska antagligen byta linje och eftersom vi bara umgås på skoltid så är det lite sorgligt :( men jag får väl ringa han då och då...
Sedan gick jag till stenstalid och kollade på sommarshowen där min älsklings emma dansade med kikki? En lärare på skolan haha! så himla roligt och modigt av Emma att ens ställa sig där med henne..
Sedan åkte Hannah & jag till Tai resturangen och åt bufé så himla gott!♥
Efter det så gick Hannah, Jag och Elin o solade... det var en tjej som la i pengar och sedan bara gick och kom inte tillbaka så jag gick in och solade gratis! dock bara i 8 minuter men jag fick rand! ;)
I morgon ska jag på Hannahs skolavslutning & sedan vänta på att min älskling tar studenten och efter det ska jag till han och fika och umgås med hans släckt! så himla mysigt!
Jag har inte mått toppen på sista tiden men nu känner jag att det har vänt lite. Åh jag älskar alla mina underbara vänner! Och min Andreas, skulle kunna skriva jätte mkt men han är en del av det hela, som har gjort så att jag inte har deppat ihop totalt han betyder så jävla mycket. Han är mitt allt, Man vet att man är kär när man tänker på en person den mesta tiden man är vaken och saknar den hela tiden.
Hoppas att han får en underbar student och bal, Han är skit SNYGG i de kläder han ska ha på sig :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0