du har aldrig varit, du är och kommer förbli min älskling, älskar dig älskling

hejsan babes, sitter nu nyvaken här har precis sovit några timmar det var fett skönt.. :) somnade till pokemon :P haha så söt är jag xD haha, men om jag vill sova måste jag somna till något jätte jätte tråkigt :D!
haha, men ska till hannah nu för snart åker vi till ullared jag får med mig ca 2000kr, och så får vi hoppas att det räcker till mina saker jag vill ha, och jag känner mig bara lite trött inte allt så sjuk, kanske bara lite ont i halsen, det är nog för att jag drack så mkt vatten och duschade och drack tea, sooo.....bra för att ta bort förkylningar men aja nu ska jag packa lite och dra mig mot hannah som är lite otålig.


orkar inte vara fräsch i ullared, för jag ska ju ändå bara prova kläder osv typ ? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0