I morgon är det julafton :)



Jag känner verkligen inte någon julstämning i år :(!
Pappa har ju gjort i ordning skinkan och åtminstone satt upp ljusen i granen ;)!
Men hans tjej har hjälpt honom med det och jag gillar verkligen inte hon hehe :P
Nej men så äre kan allvarligt talat säga det till henne men så snäll är jag inte, det är ju trots allt jul.. eller snart iaf :)
I morgon vid 10 så åker vi till min älskade farmor! :D
Det är tradition att vi kollar på kalle anka klockan 3 varje jul så det lär bli så och så kommer kusinerna dit!
Eller jag hoppas det! för annars blir det verkligen ingen jul :(!
Så åker vi hem vid klockan 6 och är hemma till 7/halv 8 :)

När vi kommer hem så ska vi fira jul med mamma och pappa och hannah ! :)
Då vi öppnar julklapparna som ligger under granen sen så går jag och hannah hem till henne och så kommmer elin dit så ska vi fira lite med henne ;) så sover vi där ! :)

Så kommer morgondagen se ut "den kallas julafton :)"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0