i skolan :)

Hejsan sitter på engelskan nu igen vi håller på och gör en quiz, sen vet jag inte vad det blir men antagligen någonting med grammatik eller någonting.
jag har även haft matte prov, hoppas att det går bra fick lite extra hjälp i går som hjälpte rätt mkt. och jag nu räknade rätt :D... brabra!

HAHAHA! vi fick 6 stycken rätt... :P
på quizen

Efter skolan
ska jag ta bussen hem och lämna väskan hämta mina andra böcker och kameran sedan ska jag hem till klara och plugga där .. :P då tänker ni kanske att jag inte kommer plugga?! men det kommer jag för jag behöver verkligen det, styrtekniken är verkligen svår och på fredag ska vi ha persondata det blev ändrat för vi skulle egentligen ha det idag :)

Och ist för att ha prov idag så ska vi göra en powerpoint, som jag är klar med, ska bara visa upp det ! -.-'




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0