Julmust



erkänn rätt fräsch!

en tröja som jag bara köpte för att jag ville ha någon och ha hemma (:

en snygg tisha!

ao en till :D

as snygg på kan jag lova ;) ...

oj vilken dålig bild, men en stickad cardigan.. ;)

så ser den ut på ;) ...

aja här vare lite kläder av det jag köpte, eller ja det mesta faktiskt precis min smak.. eller om det inte hade varit det hade jag ju inte köpt dem. julia ligger här brevis mig och spelar mobil spel.. medans jag bloggar. vi lyssnar på musik just nu och förut så gjorde vi lite mat till oss, och så fick vi julmust på det ;) ... pappi hade köpt hem 8pack julmust :) hehe :) skulle ta lite bilder till en ny blogg header så hära blev resultaten- NOT GOOD inte nöjd för fem öre...



Lite F-a-i-l men ville bara visa dom lite snabbt för er..
Har även fått en kommentar av en som skrev... att man ser as väl att man redigerar mina bilder.. men ja det är inte så konstigt det är meningen att dom ska vara redigerade osv... bättre färg osv! jag redigerar till och med mobil bilder som är as suddiga... ;) haha! men vi höres uppdaterar lite senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0