mikrofonkåt - september

Hejsan alla snyggisar ;)
Vaknade vid 10 eller 11 jag minns inte :)
sen så gick jag och tog mig ett bad :) fett nice ;)

jag måste ligga och ta det lugnt hela dagen för att jag ska ju till ullared på torsdag alltså i morgon vi åker klockan 04:00 och är framme vid tolv!? är det någon som kommer lyssna på musik eller?
Men jag ska iaf sova hos Hannah eller ja sova?! vi kommer vara vakna tills klockan är 4 så vi kan åka med den mini bussen vi ska åka med. han på bilden är våran chufför ! och så är han våran granne också för dom ska oxå med :D



Och här har ni en bild på hannah och mig ! :)

Kommentarer
Postat av: Giz

cool busschaufför^^ haha

2010-12-01 @ 14:00:49
URL: http://SweGizmo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0